Skip to content

Փորձ և արդյունք

June 14, 2016

Իմ տևական մանկավարժական գործունեության ընթացքում /շուրջ 37 տարի/ աշակերտների գեղարվեստական կրթությունը դարձել է իմ սեփական ստեղծագործական աշխատանքի և սովորողների մասնագիտական գիտելիքների միջև առկա բարդ և միևնույն ժամանակ գրավիչ գործընթացի կարևորագույն փորձաքար: Մի կողմից ժամանակակից արվեստի միտումներն ու ուղղությունները, մյուս կողմից ակադեմիական նկարչության դիսցիպլինների կարևորությունը, ստիպել են խորապես մտորել և հասկանալ գեղարվեստական արտահայտչականության բազմազանության կարևորությունը: Խնդիրը ուսուցման ընթացքի ճիշտ կազմակերպման, մեթոդական ճկուն համակարգի կիրառման և գործընթացի ավելորդ բարդացումից խուսափելու և առավել մատչելի դարձնելու մեջ է:

 Հոդվածն ամբողջությամբ այս հղումով

Advertisements
Leave a Comment

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: